הבלוג של סטודיו קלאס
איך למצוא את התמונה המדויקת ולחסוך אנרגיה וזמן עבודה
למה אנחנו מתעייפים מחיפוש תמונות? ובכן, אם תמונה שווה אלף מילים, תחשבו כמה מידע המוח שלנו קולט ומעבד, כשאנחנו מתעמקים ובוחנים כל תמונה ותמונה. מבחינת
קפה בסדנה עם נעמה מגשימת מתנות
מסביבנו מצד אחד הרבה התרחשויות, ומצד שני התכנסות ואי של שקט, ובאמת רובנו יכלים לנסות ולבחור מה אנחנו בוחרים לחוות. אפשר בתקופה הזו להתנסות בדברים
״מה אסטרטגיה עכשיו? את לא יכולה פשוט לעשות לי לוגו?״
״מה אסטרטגיה עכשיו? את לא יכולה פשוט לעשות לי לוגו?״ ״כן, בטח. אפשר פשוט לבחור צבע ולהראות אותו, לבחור פונט עם איזה אייקון ולהדפיס אותו.
מה ההבדל בין לוגו ללוגו?
כמה זמן כבר לוקח ליצור לוגו? האם יש תשובה נכונה? כמו תמיד, צריך להתחיל מהשאלה הנכונה. השאלה היא לאיזו תוצאה אנחנו רוצים להגיע. כמה זמן
סקרנות ככלי בעיצוב
אחד הסודות לעיצוב ייחודי ומדויק, הוא הסקרנות הפשוטה. תחשבו על זה, איזה כיף להיות מעצב מותג. בגלל שאנחנו מעבירי מסרים אנחנו חייבים להבין מהו התחום אותו
תגידו, אתם מחפשים בעיות? לא? אז תתחילו
בתקופת הלימודים דחיתי הצעת פרויקט גמר שנתנו לי. דחקו בי להכין מוצר צבעוני, יפהפה ומאוייר, עם פופאפים, קיפולים מגניבים, משחקי נייר משעשעים עבור קלסר המידע של
דרך פשוטה להסביר ללקוח: מה זה פיקסלים
למה תמונה קטנה מתפקסלת? ולמה כשמגדילים אותה היא לא הופכת לאיכותית? לפיקסל יש גודל מוגדר, כמו לקוביה יחידה של לגו. ככל שאוביקט בתמונה יהיה מורכב
להוציא את האימה מתהליך העבודה
הבוקר כששטפתי כלים ניסיתי להיזכר על מה חלמתי. החלום התחיל כמו סיטואציה רגילה מהחיים, נכנסתי לאיזה מבנה כדי לקנות משהו לשבת, ופתאום אני בתוכו כמו
שאלות עומק: למה לחפור?
״כל השאלות האלה בתהליך המיתוג…האם הלקוחות לא ירגישו שאנחנו חופרים להם?״ לפני שנים (אני מניחה שאפשר לומר – רבות),השתתפתי בחפירה ארכיאולוגית למרגלות ההרודיון. העברנו דלי
חומרי גלם: האם להשתמש בחומרים מבנק תמונות?
האם מותר בכלל למעצב להשתמש בחומרים מבנק תמונות? האם מעצב לא אמור ליצור את הגרפיקה בעצמו? כולנו אוהבים להיות מקוריים. מקוריות היא ערך, אין ספק. אז מה
ששש… המוזה ישנה
תגידו, איך המוזה שלכם היום? אנרגטית, נוכחת, או קצת עייפה? לפעמים אנחנו מתנצלים בפני עצמנו או אפילו מתבאסים, על הימים שבהם פחות עובד לנו. לפעמים
הקשר המופלא בין מים לבין השראה
איך להעיף את המדיח יעזור לכם להיות מעצבים טובים יותר? מספרים על ארכימדס שחיפש פתרון לבעיה – איך למדוד נפח. לפי הסיפור, הפתרון הגיע
מה לעשות כשהגבולות שלנו נפרצים?
אתם מנהלי העסק שלכם, אבל האם לפעמים אתם מרגישים שהתנהלות מסוימת של לקוחות מנהלת אתכם? האם אתם מרגישים שיש לכם גבולות שנפרצים, או שאין בכלל
מה עונים ל”תשמע, המחיר יקר לי”?
מה קורה כשלקוח אומר לך “תשמע, המחיר של העיצוב יקר לי”? נכון, תמיד אפשר לוותר ופשוט לשחרר אותו. ואת הבא אחריו. לגיטימי לחלוטין, ולפעמים, במקצוע
כמה אתם רוצים שהלקוח יסמוך עליכם?
לעתים עשוי להיווצר אצלנו תסכול גדול כשעבודת עיצוב מוכתבת על ידי הלקוח באופן – שלדעתנו המקצועית – לא נכון עבורו. מצד אחד אנחנו מאמינים
“מה יחשבו על העיצוב שלי?”
בואו נדבר על השיפוטיות העצמית שלנו כמעצבים. האם יצא לכם לחשוב “מה יחשבו עלי כשיראו את העבודות שלי?” אנחנו עשויים לדאוג שבתחילת הדרך העבודות שלנו
“אני לא רוצה להיות תלוי במעצב”
מה עושים כשהלקוח שלכם אומר את המשפט: “אני לא רוצה להיות תלוי במעצב”. שמעתם את השורה הזו פעם? כשאנחנו מעצבים מיתוג לעסק חדש לגמרי, לפעמים
“ואי אפשר לזרז את התהליך?”
“וכמה זמן זה לוקח?” הלקוח שואל. הוא עוד לא חתם איתכם על כלום אתם רוצים את העבודה, היא מעניינת אתכם אפילו כבר רצים לכם כבר