fbpx
מחיר לוגו כמה זמן לוקח ליצור לוגו ההבדל
רבקה יברוב

רבקה יברוב

מה ההבדל בין לוגו ללוגו?

כמה זמן כבר לוקח ליצור לוגו? האם יש תשובה נכונה? כמו תמיד, צריך להתחיל מהשאלה הנכונה.
השאלה היא לאיזו תוצאה אנחנו רוצים להגיע.
אפשר לייצר לוגו בשבוע, ואפילו בשעתיים. אז למה התהליך הראשוני והמינימלי אצלי יהיה 35 ימי עבודה?
כי איכות וסוג התהליך הם שקובעים את מהות התוצאה. כן, אפשר טכנית ׳לעשות לוגו׳. וקטור על רקע לבן.
כזה שאפשר לשים על ניירת ושלט שיהיה שם, ושיהיה אסתטי ויפה.
פה העבודה מתחילה ונגמרת ב״לעשות״.
אם בוחרים לעשות לוגו שיש לו – מעבר לגרפיקה די.אן.איי. זהות, מהות, נשמה, השראה,
אם רוצים שהלוגו יעביר ערך  יתפקד ויגדל להיות מותג  כזה שיצור חיבור עם האנשים שצופים בו,
מיתוג שיקרב את הקהל הנכון למותג  ויגרום להם להזדהות איתו,
העבודה גם כאן כוללת עשייה טכנית אבל היא מתחילה אחרת לגמרי. מהשורשים, מהמהות.
היא מתחילה מלראות מי הם האמא והאבא שלו, את הרקע שלו, את המהות ואת העתיד שאנחנו בונים לו.
בתהליך, המעצב לומד וחוקר את הנושא, ואחר כך עובר ממצב של מחקר
למצב של השראה, משם למצב של יצירה במצב היצירה יש הבשלה, בחינה, פיתוח,
ולאחריו מצב של קבלת החלטות מושכלות ודיוק שלהן.
ובדיוק כמו בהריון – אנחנו רוצים לתת לו את המרחב שהוא צריך
לעבור משלב לשלב בהתפתחות, להבשיל ולהיות מוכן לצאת.
איך זה מסתדר עם זה שלפעמים זה ייקח לי פחות זמן, ועדיין התוצאה מלאה מהות ומוגשת ברמת איכות מוקפדת?
התשובה היא שזה פחות עניין של זמן, אלא יותר עניין של תהליך, מעבר משלב לשלב.
לפעמים השלבים יתרחשו מהר יותר מהמסגרת שקבעתי לי, הפיצוח יקרה בשלב מוקדם ואני אדע שזה זה.
מה שמהותי כאן, זה לא כמה זמן הם לקחו, אלא שהם התרחשו ויצרו את ההבשלה של המוצר.
אבל אני כמעצבת אדאג שיהיה לי מרחב הזמן לתהליך, המחקרי, גם ההשראתי וגם הביצועי.
כשאנחנו מכירים את התהליך שלנו ויודעים מה קורה בכל שלב,
אנחנו רגועים יותר בתהליך, פנויים עבורו ונותנים לו לקרות.
מצחיק, שדווקא זה מאפשר לתהליך לזרום יותר מהר ובקלות.
איזה כיף זה כשאנחנו מרגישים את הביטחון הזה.

עם מי היית רוצה לשתף את הפוסט הזה?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מה חשבתם? יש לכם מה להוסיף? כתבו לי!

הצטרפו אלי בפייסבוק

לעוד מידע, סרטונים והדרכות!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן