סקרנות בתהליך העיצוב
רבקה יברוב
רבקה יברוב

סקרנות ככלי בעיצוב

אחד הסודות לעיצוב ייחודי ומדויק, הוא הסקרנות הפשוטה.

תחשבו על זה, איזה כיף להיות מעצב מותג.
בגלל שאנחנו מעבירי מסרים אנחנו חייבים להבין מהו התחום אותו אנחנו מתקשרים.
בכל פרויקט – יש לנו הזדמנות להרחיב אופקים  וללמוד לעומק נושא שלא הכרנו.
נושאים מדעיים, עסקיים, פסיכולוגיים, חברתיים ועוד.

סקרנות מחייבת אותנו להקשיב, לשאול שאלות, לברר את המהות לחפש, לחקור, להתפעל.

אז מה עושים?

כבר בשיחה הראשונית עם הלקוח ובוודאי בפגישת האפיון,
שאלו שאלות, לא רק מתוך ״מה שצריך״ אלא מתוך סקרנות אמיתית.

לאחר מכן, המשיכו לחקור וללמוד.  אני אוהבת למשל, לבחור הרצאות טד,
קצרות, מפעימות ופותחות ראש בנושאי המיתוג שעליהם אני עובדת, ובכך לקבל עוד כיווני מחשבה.

תיהנו מהלמידה, תשימו לב נקודות נסתרות, שלא חשבתם עליהן
ואפילו הלקוחות שלכם לא שמו לב אליהן. חוץ מזה שהם יעופו עליכם,
אתם – תמצאו את עצמכם עובדים מתוך תשוקה אמיתית, מתוך גילוי עניין, מתוך פליאה והתפעלות
אם תיצרו עיצוב מתוך התחושה הזו, ההתפעלות תעבור – גם אל מי שיצפה בו.

עם מי היית רוצה לשתף את הפוסט הזה?

מה חשבתם? יש לכם מה להוסיף? כתבו לי!

הצטרפו אלי בפייסבוק

לעוד מידע, סרטונים והדרכות!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן