איך למצוא את התמונה המדויקת ולחסוך אנרגיה וזמן עבודה

איך למצוא את התמונה המדויקת ולחסוך אנרגיה וזמן עבודה

למה אנחנו מתעייפים מחיפוש תמונות? ובכן, אם תמונה שווה אלף מילים, תחשבו כמה מידע המוח שלנו קולט ומעבד, כשאנחנו מתעמקים

קרא עוד ←
קפה בסדנה עם נעמה מגשימת מתנות

קפה בסדנה עם נעמה מגשימת מתנות

מסביבנו מצד אחד הרבה התרחשויות, ומצד שני התכנסות ואי של שקט, ובאמת רובנו יכלים לנסות ולבחור מה אנחנו בוחרים לחוות.

קרא עוד ←
״מה אסטרטגיה עכשיו? את לא יכולה פשוט לעשות לי לוגו?״

״מה אסטרטגיה עכשיו? את לא יכולה פשוט לעשות לי לוגו?״

״מה אסטרטגיה עכשיו? את לא יכולה פשוט לעשות לי לוגו?״  ״כן, בטח. אפשר פשוט לבחור צבע ולהראות אותו, לבחור פונט

קרא עוד ←
מה ההבדל בין לוגו ללוגו?

מה ההבדל בין לוגו ללוגו?

כמה זמן כבר לוקח ליצור לוגו? האם יש תשובה נכונה? כמו תמיד, צריך להתחיל מהשאלה הנכונה. השאלה היא לאיזו תוצאה

קרא עוד ←
סקרנות ככלי בעיצוב

סקרנות ככלי בעיצוב

אחד הסודות לעיצוב ייחודי ומדויק, הוא הסקרנות הפשוטה. תחשבו על זה, איזה כיף להיות מעצב מותג. בגלל שאנחנו מעבירי מסרים אנחנו

קרא עוד ←
תגידו, אתם מחפשים בעיות? לא? אז תתחילו

תגידו, אתם מחפשים בעיות? לא? אז תתחילו

בתקופת הלימודים דחיתי הצעת פרויקט גמר שנתנו לי. דחקו בי להכין מוצר צבעוני, יפהפה ומאוייר, עם פופאפים, קיפולים מגניבים, משחקי נייר

קרא עוד ←
דרך פשוטה להסביר ללקוח: מה זה פיקסלים

דרך פשוטה להסביר ללקוח: מה זה פיקסלים

למה תמונה קטנה מתפקסלת? ולמה כשמגדילים אותה היא לא הופכת לאיכותית? לפיקסל יש גודל מוגדר, כמו לקוביה יחידה של לגו.

קרא עוד ←
להוציא את האימה מתהליך העבודה

להוציא את האימה מתהליך העבודה

הבוקר כששטפתי כלים ניסיתי להיזכר על מה חלמתי. החלום התחיל כמו סיטואציה רגילה מהחיים, נכנסתי לאיזה מבנה כדי לקנות משהו

קרא עוד ←
שאלות עומק: למה לחפור?

שאלות עומק: למה לחפור?

״כל השאלות האלה בתהליך המיתוג…האם הלקוחות לא ירגישו שאנחנו חופרים להם?״ לפני שנים (אני מניחה שאפשר לומר – רבות),השתתפתי בחפירה

קרא עוד ←
חומרי גלם: האם להשתמש בחומרים מבנק תמונות?

חומרי גלם: האם להשתמש בחומרים מבנק תמונות?

האם מותר בכלל למעצב להשתמש בחומרים מבנק תמונות? האם מעצב לא אמור ליצור את הגרפיקה בעצמו? כולנו אוהבים להיות מקוריים. מקוריות היא

קרא עוד ←