את המיומנויות הכי חשובות למעצב
לא מלמדים
בבתי הספר לעיצוב
איך כותבים הצעת מחיר ללקוח?
מה עושים כדי שההצעה תהווה חוזה?
מה חשוב לכתוב כדי להגן על עצמי ועל הגבולות שלי,
ואיך עושים את זה באופן שיהיה ידידותי, נעים ואפילו מושך?
כשלקוח מדבר איתי בפעם הראשונה,
איך מנהלים שיחת מכירה בביטחון? יש אשכרה שלבים ודרך כדי להצליח?
איך נראית מצגת מותג מקצועית בסוף תהליך מיתוג?
איך להציג כל אופציה? מה הסדר של הדברים? ואיך עושים אותה מרשימה כך שהלקוח יתלהב?
מתוך שנים של ניסיון כבעלת סטודיו לעיצוב וכיועצת לעסקים,
אספתי לכם כאן שיעורים ממוקדים מתוך הקורסים הכי טובים שלי,
על הכלים החשובים למעצבים – נושאים שלא מלמדים בבתי הספר לעיצוב,
אבל כל מעצב צריך לדעת. זה ידע ששווה זהב.
אם רצית לקבל מיומנות נקודתית וממוקדת על מה שחשוב לך,
כדי להקפיץ את הכישורים שלך ואת תהליך העבודה שלך בצורה ממוקדת
ובלי להתחיב לקורס שלם, ההדרכות כאן – במיוחד בשבילך.
בשיעור ״הצעת מחיר שסוגרת עסקאות״ תלמדו
- מהם המרכיבים בהצעת מחיר שמשפיעים על סגירת העסקה?
- מה גורם ללקוח לסמוך עליכם ולהרגיש ביטחון בתהליך?
- איך הצעה טובה יכולה לתת לנו ביטחון ולהעלות מחירים?
- איך לעצב את הצעת המחיר – ומה להדגיש בה במיוחד?
- איך למסגר את השירות נכון, כך שלא ינסו להוריד אותי במחיר?
- האותיות הקטנות שמגינות עליכם כדי שתוכלו לעבוד בראש שקט ובכיף
- איך להפוך את החוזה לידידותי, נעים ומקצועי
- התוספת שתופסת - מה לכתוב כדי לעודד את הלקוח לחתום אחרי שראה את המחיר?
- דגשים לחוזה ריטיינר
- טמפלט הצעת מחיר להורדה
משך הצפייה – 122 דק׳ ערוכות
בשיעור ״איך להגיש מצגת מיתוג בלתי נשכחת״ תלמדו
- איך להמחיש את גדולת העיצובים שיצרת
- איך לצמצם התנגדויות ולגרום ללקוח לזרום איתך כבר מתחילת המצגת?
- מבנה, תוכן והגשה של המצגת
- כמה אופציות להראות ללקוח?
- אילו חומרים להגיש ללקוח בסיום העבודה, ואיך לעשות את זה במהירות ובקלות
- איך לגרום ללקוח להתלהב ולהעריך באמת את העבודה שלך
- איך לעודד את בחירת האופציה המומלצת בעיניך
- איך לעלות את האנרגיה לקראת סיום המצגת
- כולל טמפלט מצגת
משך הצפייה – 56 דק׳ ערוכות
בשיעור ״איך לעצב לוגו הורססס״ תלמדו
- איך ליצור לוגו יצירתי ולא בנאלי
- מה הטעות שאנחנו עושים שחוסמת לנו את ההשראה?
- טכניקות וז׳אנרים לעיצוב הלוגו הבא שלכם
- כיוונים וגישות קריאייטיביות לעיצוב לוגו - שיכוונו אתכם בפרויקט הבא שלכם
- פיין טיונינג והקפדות עיצוביות
- קייס סטאדיז מהסטודיו שלי
- מאיפה לשאוב רעיונות ומה ההבדל בין רפרנס להשראה
- ועוד!
משך הצפייה – 52 דק׳ ערוכות
בשיעור ״איך לנהל שיחת מכירה בכיף ומהלב״ תלמדו
- מהם התנאים המקדימים לשיחת מכירה
- 5 השלבים של שיחת מכירה מוצלחת
- סוויץ׳ שיתן לנו ביטחון ורוגע בשיחה
- איך לחבר את הלקוח אלינו ולתת לו ביטחון
- הדמות שחשוב לי להיות בשיחה
- סגנונות תקשורת של טיפוסים שונים ואיך להיענות אליהם
- איך להוביל את השיחה ליעד הרצוי לנו
- מאילו טעויות להימנע בשיחה
- תכל׳ס - איך להביא לסגירת העסקה
משך הצפייה – 60 דק׳ ערוכות
לאחר הרכישה תקבלו לינק לשיעור, שיהיה זמין לכם לצפייה גם מאוחר יותר.
כן, השיעור שלך לצפייה בזמן הנוח לך, ויהיה פתוח עבורך לצפייה חוזרת, בבוקר, בערב או באמצע הלילה כך שגם בעוד שנה או שנתיים, תוכלו לחזור לריענון.
רבקה יברוב, מעצבת ואסטרטגית מותג ותיקה, בעלת ניסיון במשרדי פרסום מהשורה הראשונה, והיום בעלת סטודיו מצליח למיתוג. אני עובדת בתחום באופן יומיומי ומעודכנת במה שחדש בו.
״אני כאן כי אני אוהבת ללמד וחשוב לי לתת את הכלים ברמה הגבוהה לכל מי שרוצה ללמוד ולהצליח. חשוב לי לקצר את הדרך למעצבים שרוצים להגיע לרמה גבוהה. וחשוב לי להיות זמינה עבור התלמידים כדי שתמיד יהיו להם הכוונה ותשובות״.
כן, רוכשי השיעור יוכלו לרכוש את הקורס המלא בקיזוז מחיר השיעור.
לא. איכות הצפיה והסאונד חשובים לי. לכן השיעורים מצולמים, מוקלטים וערוכים מראש ובאיכות גבוהה. זאת כדי שתהיה לך חוויה איכותית ונעימה של למידה, וכדי שכל דקה תהיה תוכן ששווה את הצפייה.