ששש… המוזה ישנה

ששש… המוזה ישנה

תגידו, איך המוזה שלכם היום? אנרגטית, נוכחת, או קצת עייפה? לפעמים אנחנו מתנצלים בפני עצמנו או אפילו מתבאסים, על הימים

קרא עוד ←
הקשר המופלא בין מים לבין השראה

הקשר המופלא בין מים לבין השראה

  איך להעיף את המדיח יעזור לכם להיות מעצבים טובים יותר? מספרים על ארכימדס שחיפש פתרון לבעיה – איך למדוד

קרא עוד ←
מה לעשות כשהגבולות שלנו נפרצים?

מה לעשות כשהגבולות שלנו נפרצים?

אתם מנהלי העסק שלכם, אבל האם לפעמים אתם מרגישים שהתנהלות מסוימת של לקוחות מנהלת אתכם? האם אתם מרגישים שיש לכם

קרא עוד ←
מה עונים ל"תשמע, המחיר יקר לי"?

מה עונים ל"תשמע, המחיר יקר לי"?

מה קורה כשלקוח אומר לך "תשמע, המחיר של העיצוב יקר לי"? נכון, תמיד אפשר לוותר ופשוט לשחרר אותו. ואת הבא

קרא עוד ←
כמה אתם רוצים שהלקוח יסמוך עליכם?

כמה אתם רוצים שהלקוח יסמוך עליכם?

לעתים עשוי להיווצר אצלנו תסכול גדול כשעבודת עיצוב מוכתבת על ידי הלקוח באופן – שלדעתנו המקצועית – לא נכון עבורו.

קרא עוד ←
"מה יחשבו על העיצוב שלי?"

"מה יחשבו על העיצוב שלי?"

בואו נדבר על השיפוטיות העצמית שלנו כמעצבים. האם יצא לכם לחשוב "מה יחשבו עלי כשיראו את העבודות שלי?" אנחנו עשויים

קרא עוד ←
"אני לא רוצה להיות תלוי במעצב"

"אני לא רוצה להיות תלוי במעצב"

מה עושים כשהלקוח שלכם אומר את המשפט: "אני לא רוצה להיות תלוי במעצב". שמעתם את השורה הזו פעם? כשאנחנו מעצבים

קרא עוד ←
"ואי אפשר לזרז את התהליך?"

"ואי אפשר לזרז את התהליך?"

"וכמה זמן זה לוקח?" הלקוח שואל. הוא עוד לא חתם איתכם על כלום אתם רוצים את העבודה, היא מעניינת אתכם

קרא עוד ←